gold beans

1895

1895

Fondatorul nostru, Johann Jacobs, deschide primul său magazin în orașul portuar plin de viață Bremen, Germania. Având în stoc cafea, ceai, ciocolată și biscuiți, el declară că misiunea sa este de a „livra doar cele mai bune produse, impecabile, la prețuri rezonabile”.

gold beans

1907

1907

Johann Jacobs deschide prima sa fabrică de cafea. Oferindu-le locuitorilor din Bremen prima experiență cu cafeaua sa delicioasă și prăjită cu măiestrie.

gold beans
TRÂZIU 1920

1920

1920s

Cafeaua Jacobs devine disponibilă în cele mai bune hoteluri, restaurante și stațiuni de pe coasta baltică a Germaniei. Și, la bordul unor vapoare transatlantice care au doborât toate recordurile, face prima sa călătorie în America. Oferirea unei cafele de calitate superioară pentru băutorii pretențioși de pe ambele maluri ale Atlanticului.

gold beans

1930

1930

Walther, nepotul lui Johann, în vârstă de 22 de ani, se întoarce din SUA și se alătură companiei cu idei noi. El implementează ambalaje elegante și atrăgătoare, care prezintă pentru prima dată aroma Jacobs. Iar prin primele sloganuri ale brandului, Jacobs a reușit să se impună în mintea oamenilor. În Germania, înființează o flotă de dube pentru a livra cafea proaspătă și aromată la domiciliu.

gold beans

1948

1948

În urma distrugerii în timpul războiului a instalațiilor Jacobs și a întreruperii aprovizionării, producția corectă de cafea poate fi în sfârșit reluată. Este un moment deosebit atunci când Walter primește primul transport oficial postbelic de 12 saci de boabe de cafea verde.

gold beans

1954

1954

Walther Jacobs' dă viață sloganului iconic "wunderbar" în campaniile de marcă și în publicitate. Prima cafea instant Jacobs - Mocca Press - este lansată tot în 1957.

gold beans

1960's

1960s

Fiul lui Walther, Klaus, s-a alăturat companiei în 1962 și a contribuit la începutul unei noi ere de prosperitate: aducerea de noi produse, ambalaje și mijloace de comunicare pe noi piețe. Flota de furgonete VW Transporter ale lui Jacobs, cu emblema „bumblebee”, devine o priveliște de neratat în orașe.

gold beans

1970'S

1970s

Krönung devine o cafea foarte apreciată, cu un public devotat. Trimise cu drag în pachete de asistență pentru familia și prietenii care trăiesc în Germania de Est. În 1973, asistăm la sosirea lui Frau Sommer, care devine imaginea emblematică a campaniilor Jacobs pentru următorii 12 ani.

gold beans

1980'S

1980s

În 1982, Klaus Jacobs fuzionează marca cu îndrăgita întreprindere elvețiană de ciocolată Suchard. Începem călătoria de trecere de la o companie de familie la un brand global.

gold beans

1990'S

1990s

În 1990, Jacobs este vândut către Philip Morris, plasând marca ca parte a Kraft Jacobs Suchard. Jacobs pătrunde pe noi piețe, aducând promisiunea unei cafele de calitate reală în fosta Uniune Sovietică, Orientul Mijlociu, Africa și America Centrală.

gold beans

2015

2015

Kraft Foods devine Mondelez International Inc. și renunță la divizia sa de cafea în cadrul unei noi fuziuni cu Sara Lee pentru a crea Jacobs Douwe Egberts (JDE).

gold beans

2016

2016

Marca Jacobs este armonizată cu o identitate puternică de masterbrand. În continuare este decorată cu coroana de aur introdusă cu 50 de ani înainte. Continuă să îmbunătățească ceea ce este obișnuit pentru a le oferi oamenilor ceva special de apreciat.

gold beans

2020

2020

JDE fuzionează cu Peet's Coffee pentru a crea JDE Peet's, listată la Amsterdam în mai 2020.

Ellipse 127

johanns-jacobs-signature

PENTRU UN VIITOR MAI BUN

sustainability
Sustainability GOLD RGB 500px
SUSTENABILITATE

SURSE PENTRU MAI BINE

jacobs lift traced line

Suntem mândri că facem parte din inițiativa JDE Peet's Common Grounds. Avem grijă să ne aprovizionăm cu boabe de cafea în mod responsabil, ajutând în același timp fermierii și comunitățile din regiunile producătoare de cafea să se dezvolte.